Újraolvasó

Újraolvasó

Heti blog 18. (2018. június - Hajónapló, Szuperhős lett a bátyám!)

2018. június 16. - AmyRose

heti_blog_fejlec-aktualizalhato_12.jpg

Ezen a héten nagyon vidám, nyári olvasmányokat hoztam:

covers_13367.jpg

Bálint Ágnes: Hajónapló

Ez a könyv a Szeleburdi család folytatása és ugyanolyan jó, mint az első rész. Egy újabb nyár, tele kalanddal, sok nevetéssel és egy fő küldetéssel, ami ebben a kötetben a Ramóna nevű, kicsit viharvert hajó meghódítása és lakhatóvá tétele.

Engem mindkét könyv a gyerekkori nyarakra emlékeztet, ezért nagyon jó volt olvasni őket és rögtön a kedvencek közé kerültek a polcon.

Akinek tetszett a Szeleburdi család és hangosan kiabálta, hogy „Még, még, még, ennyi nem elég!”, az mindenképpen szerezze be a második részt is! :)

covers_384381.jpg

David Solomons: Szuperhős lett a bátyám!

Röviden összefoglalva, EZ A KÖNYV SZUPERÜL SZUPER! :D

Egyszerűen imádtam és nem tudtam letenni. Tényleg nagyon nehéz bármit külön kiemelni a sok szuperség közül. Az író zseniális, a sztori baromi izgi, a fordítás is elképesztően jó, a karakterek jópofák, egyik poén követi a másikat, úgyhogy csak edzett rekeszizommal rendelkezőknek ajánlott.

Nem sokat vártam tőle, mert a téma eléggé rizikós és nagyon nehéz valami frisset és kiemelkedőt kihozni belőle, de AZTAAAA! Remélem, hogy valaki lecsap rá és a moziban is viszontláthatom valamikor.

Senki se hagyja ki, akit egy kicsit is érdekelnek a szuperhősök vagy a geek témák! Én már el is kezdtem a második részt, a Földönkívüli a tesitanárom!-at. :)

Köszi, hogy elolvastad! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr9814052342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása