Újraolvasó

Újraolvasó

Heti blog 17. (2018. június - Momo, Világos, mint a nap)

2018. június 08. - AmyRose

17.jpg

Végre sikerült két könyv végére érni, nem mintha nem olvastam volna folyamatosan, de tényleg annyi jó könyv futott be, hogy nem tudtam választani, hogy melyikbe fogjak bele és sikerült 6-ot elkezdeni párhuzamosan. :)

covers_198.jpg

Michael Ende: Momo

Ez a könyv is olyan fantasztikus, mint A végtelen történet. Szerintem ez nekem egy picit jobban is tetszett, mert lány lévén kicsit közelebb éreztem magamhoz a hősnőt és Momo nem fizikai erővel „harcolt” benne, hanem szívvel és lélekkel.

Most, hogy olvastam mindkét könyvet határozottan kirajzolódott bennem, hogy A végtelen történet elsősorban fiúknak íródott, a Momo pedig lányoknak. Mindkettő egyformán izgalmas és mély mondanivalója van, mégis más oldalról közelít. Ugyanakkor nem tudnék választani ha ajánlanom kéne a kettő közül egyet, mert tényleg szuperek.

covers_190689.jpg

Efrájim Kishon: Világos, mint a nap

Új kedvenc a láthatáron! Már a Tengeribeteg bálna is meggyőzött, hogy kincsre bukkantam, a Világos, mint a nap humoreszkgyűjtemény pedig végleg eloszlatott minden kételyt.

Ebben a kötetben is van pár utazós szösszenet, néhány a Tengeribeteg bálnában is benne volt, de ezek annyira viccesek, hogy bármikor újraolvassa őket az ember. A többi humoreszk főleg a családi és hétköznapi élet tárgykörén belül mozog.

Kishon egy zseni, kicsit olyan, mint egy magyar Woody Allen. Ha szüksége van az embernek pár perc felhőtlen humorra akkor ez a könyv tökéletes választás!

Köszi, hogy elolvastad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr3714032910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása