Újraolvasó

Újraolvasó

Heti blog 13. (2018. április - Állítsátok meg Ivyt!, Kérdem én)

2018. április 27. - AmyRose

heti_blog_fejlec-aktualizalhato_8.jpg

Ezen a héten szintén két kortól független, különleges könyvet hoztam.

covers_451810.jpg

Caleb Krisp: Állítsátok meg Ivyt!

Az Ivy Pocket sorozat második kötete is szuper, sőt szerintem jobb, mint az első, hiszen itt már nem kell bemutatni a szereplőket, hanem csak sodor minket magával a cselekmény.

Még több titokra derül fény, még többet izgulhatunk, még sötétebb helyekre jutunk el ebben a könyvben. Ivy ugyanolyan nehezen kezelhető mint eddig is, de ezért szeretjük.

Szóval senkit nem ér csalódás az első kötet után és továbbra is várom a folytatást és már most reménykedem benne, hogy valaki megfilmesíti ezt a trillógiát. Én tuti megnézném.

covers_416968.jpg

Jostein Gaarder/Akin Düzakin: Kérdem én

Ez a könyv teljesen véletlenül került hozzám egy leárazás alkalmával. Szépnek tűnt a grafika, ezért választottam olyan töltelékkönyv gyanánt. Nos bőven többet kaptam, mint egy szépen illusztrált mesekönyvet.

Eredetileg fiataloknak szól ez a könyv, de én úgy érzem, hogy ezek a kérdések sokkal többször előkerülnek életünk során, mint hogy csak gyerekfejjel gondolkozzunk róluk.

Ez egy elgondolkodtató könyv, hiszen nincs benne írott történet csak kérdések és grafikák. Az egyik oldalon egy az élet nagy kérdéseiből, a másikon pedig egy történet képekben elmesélve. A válaszokat mindenkinek magának kell megtalálnia.

Szerintem megéri, mert pár perc komoly gondolkodás még nem ártott meg senkinek. :)

Köszi, hogy elolvastad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr5913874504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása