Újraolvasó

Újraolvasó

Heti blog 4. (2018. január - Rhys Bowen, Emily Brightwell)

2018. január 27. - AmyRose

heti_blog_fejlec_4.jpg

Ezen a héten két nagyon langyos krimit hoztam. Egyik sem olyan, amitől lerágtam a körmömet izgalmamban vagy amelyik álmatlan éjszakákat okozott volna. Ez nem jelenti azt, hogy rosszak, csak felejthetők. Inkább olyankor jó ilyet olvasni, amikor az ember egyszerűen csak olvasni szeretne valamit, az olvasás miatt.

covers_449156.jpg

Rhys Bowen: Holttest a fürdőkádban

Nem fogok hazudni, a borító miatt választottam ezt a könyvet. Egyrészt imádom a 1920-as éveket (ami süt a grafikáról), másrészt szeretem a klasszikus krimiket, harmadrészt Wodehouse-t és Christie-t emlegetik az ajánlásban. Mindezek ellenére nem voltam elájulva ettől a könyvtől.

Nem igazán krimi, inkább az angol uralkodóház tagjainak életmódjáról szól. A krimi része csak valahol a felénél kezdődik, addig az írónő valahogy próbálja megszerettetni a főszereplő leányzót. Nekem a humoros része is egy kicsit lapos volt, viszont történelmileg hiteles és van varázsa. Szóval kriminek nem ajánlanám, de elalvás előtti olvasmánynak mindenképp.

covers_454134.jpg

Emily Brightwell: Mrs. Jeffries és a gyilkos bál

Ez már a második kötete a Mrs. Jeffries sorozatnak, ami magyarul megjelent. Az előző nekem elég unalmas volt, de nem tett kárt bennem, úgyhogy gondoltam, adok még egy esélyt.

Ez a történet már fényévekkel jobb volt, mint az előző. Úgy tudnám legjobban megfogni, hogy ez egy kellemes krimi. Semmi durváskodás, semmi nagy fordulat, van egy kellemes hangulata. Egy csésze meleg ital mellett egy téli estén például remek választás. 

Abban már most biztos vagyok, hogy a következőt is elolvasom, szóval megérte adni még egy esélyt.

Tudom, hogy ez nem volt egy nagyon pozitív ajánló, de hadd tegyem jóvá egy jó filmmel. Korabeli hangulat, fergeteges történet és nagyon jó színészek ( Jessica Biel, Colin Firth és Kristin Scott-Thomas). Éljenek a Könnyed erkölcsök! :)

Köszönöm, hogy elolvastad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr8413608665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása