Újraolvasó

Újraolvasó

Heti blog 1. (2018. január - Whoopi Goldberg, Ephraim Kishon)

2018. január 07. - AmyRose

heti_blog_fejlec_1.jpg

Az új évet két rendkívül jó könyvvel kezdtem, íme:

covers_411084.jpg 

Whoopi Goldberg: Ha azt hallod, „kiegészítesz engem”, FUSS EL!

Whoopi Goldberg-et gondolom sokaknak nem kell bemutatni, a világ egyik legsikeresebb női komikusa és színésznője. Nekem személy szerint az egyik kedvencem.

Ebben a könyvében saját tapasztalatait osztja meg a kapcsolatokról és a házasságról. Nem önsegítő könyv, nem is pszichológiai értekezés, csak egy nagyon őszinte, két lábbal a földön járó, okos nő gondolatai a témával kapcsolatban. A saját életén, döntésein keresztül mutatja be (többek között) a kapcsolatok buktatóit és az önismeret hiányából fakadó döntések szomorú következményeit. Természetesen a Whoopi-ra jellemző humorral tálalva mindezt.

Akit érdekel a téma, ne hagyja ki!

covers_124745.jpg 

Ephraim Kishon: A tengeribeteg bálna (Útikalauz ától cetig)

A hátoldalról idézve: „ A magyar származású izraeli író az egyik legtöbbet olvasott humorista szerző a világon. „ Be kell vallanom, hogy én eddig egyáltalán nem hallottam róla, amit nagyon sajnálok, mert tényleg zseniális, ahogy ír. Szóval muszáj lesz helyet csinálnom neki a Brunella Gasperini és Gerald Durrell könyveim mellett, mert már most nagy rajongója vagyok.

A tengeribeteg bálna cím már sokat elmond a könyvről (egyébként engem a cím fogott meg először), ami az író és felesége európai és amerikai kalandozását örökíti meg. Tele van hisztérikusan térdet csapkodó anekdotákkal (nem túlzok, én tényleg fetrengtem a röhögéstől) és teljesen életszerűen mutatja be a különböző országokat és lakosait.

Teljes mellszélességgel ajánlom mindenkinek, aki szeret utazni és jókat nevetni!

Mindenkinek szuper 2018-at kívánok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujraolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr5613556727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása